הצהרת נגישות

הצהרת נגישות לאתר של חברת רבוע כחול נדל"ן בע"מ

חברת רבוע כחול נדל"ן בע"מ ("החברה"), נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על-מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, בוצעו התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

באתר האינטרנט ("האתר") ניתן למצוא מידע אודות החברה, הנכסים והפרויקטים השונים ששווקו ומשווקים על ידה, פרסומים שונים הנוגעים לחברה, דרכים ליצירת קשר עם  החברה ועוד. כמו כן, באתר קיים אזור ייעודי לציבור המשקיעים, שכולל בתוכו מידע על  פרופיל החברה, ובין היתר, דוחות כספיים, מצגות למשקיעים, דוחות מידיים, מידע אודות בעלי המניות וחלוקת דיבידנדים.

מטרת החברה בהנגשת האתר היא יצירת שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לאנשים בעלי מוגבלויות ולאפשר גלישה ברשת האינטרנט גם לציבור הנעזר בטכנולוגיות מסייעות שונות.

התאמות הנגישות באתר האינטרנט

באתר בוצעו התאמות נגישות בהתאם להמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) ולנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA בשילוב המלצות מסמך WCAG2.0 שפורסם באמצעות הארגון הבינלאומי W3C העוסק בתקינה ברשת האינטרנט.

ההתאמות שבוצעו באתר נבדקו באמצעות הדפדפנים הנפוצים ביותר: גוגל כרום ואינטרנט אקספלורר. לשם קבלת חווית גלישה נעימה ומיטבית עם תוכנה להקראת מסך אנו ממליצים להשתמש בתוכנת NVDA בגרסה העדכנית ביותר.

לצורך הנגשת האתר בוצעו על ידנו מספר פעולות, וביניהן:
  • התאמת האתר לניווט קל ונוח באמצעות המקלדת.
  • שימוש במסגרת ברורה ובולטת בעת קבלת פוקוס כאשר המשתמש מנווט באתר באמצעות המקלדת.
  • שימוש בניגודיות חזותית מתאימה בין צבע הטקסט לצבע הרקע.
  • הוספת מנגנון חיפוש לצורך התמצאות טובה יותר בכל עמודי האתר.
  • מתן אפשרות מהירה למעבר לתוכן המרכזי בעמוד בעת לחיצה על המקש TAB.
כמו כן, בוצעו באתר התאמות לגולשים המשתמשים בתוכנה להקראת מסך:
  • הוספת טקסט אלטרנטיבי מתאים לתמונות המופיעות באתר.
  • שימוש בכותרות מתאימות ותיוגן בהתאם למידע המופיע בהן ולמבנה העמוד.
  • שימוש בתוויות (לייבלים) מתאימות וברורות בשדות המופיעים במסגרת טופס יצירת קשר.
  • שימוש בשפה פשוטה ובהירה בכל עמודי האתר.
הסדרי נגישות למבנים

הסדרי נגישות בקניון TLV (בכתובת חשמונאים 96 קרליבך 4, תל אביב)

  • מעליות: בקניון TLV יש מעליות נגישות.
  • תאי שירותיים: בקומת מסחר תחתון וקומת מסחר עליון יש תאי שירותים נגישים.
  • חניות נגישות: בקומות מינוס 2 (2-) ומינוס 3 (3-) יש חניות נגישות מסומנות.
  • פסי נגישות ואמצעי הכוונה לכבדי ראיה.
  • כל הכניסות /יציאות של הקניון נגישות.

הסדרי נגישות בקניון הדר (בכתובת גנרל פייר קניג 26, ירושלים)

  • חניות נגישות:

בחניון הגג: בקומות 2, 3 ו-4 יש חניות נגישות, הכניסה לחניון גג מרחוב גנרל פייר קניג.

  • בחניון התחתון: בקומה מינוס 1 (1-), ובקומה מינוס 2 (2-), יש חניות נגישות. הכניסה לחניון התחתון היא מרחוב הרכבים.
  • שירותים: תאי שירותים נגישים בקומות : 2-,0, 1, 2,
  • מעליות: בכל קומות הקניון קיימות מעליות נגישות.
  • הכניסות / יציאות של הקניון נגישות.

הסדרי נגישות במרכז המסחרי – קרית השרון (בכתובת שד' טום לנטוס 26 נתניה)

  • חניות נגישות: קיימות חניות נגישות בחניון תת קרקעי ובחניון עילי.
  • כניסות נגישות למכרז המסחרי מהמבנים: A -2 ,B – 3,C -2,D -2, E- 2 .
  • מעליות: יש מעליות נגישות וזמינות בכל קומות המרכז.
  • תאי שירותים: במרכז המסחרי קיימים תאי שירותים נגישים. בבניין A בקומה הראשונה, בבניין B בקומת הקרקע ובבניין C בקומה הראשונה.

הסדרי נגישות בחניון גבעון (ברחוב ארניה 32 תל אביב)

  • מעליות: בחניון יש מעליות נגישות המגיעות לכל הקומות.
  • תאי שירותים: בחניון קיימים שני תאי שירותים נגישים אחד, בצמוד לכניסת ארניה; והשני, בצמוד ליציאה מרח' החשמונאים. הכוונה לשירותים נגישים קיימת בכל קומה בחניון.
  • מקומות חניה: בחניון חניות נגישות הממוקמות במפלסים מינוס 1 (1-) עד מינוס 4 (4-).
  • שילוט הכוונה לחניות נגישות תלוי בכניסת ארניה ובכניסת הארבעה.
  • פסי נגישות ואמצעי הכוונה לכבדי ראיה – מותקנים בכל חדרי המדרגות ולובאי המעליות.
  • כל הכניסות והיציאות של החניון מונגשות.

הסדרי נגישות בבית קומברס ברעננה (בכתובת השיזף 4 רעננה)

  • מעליות: בבית קומברס יש מעליות נגישות, אשר זמינות בכל הקומות.
  • תאי שירותים: בבית קומברס ישנם תאי שירותים נגישים, המצויים בקומת קרקע, 1 עד 16 ובקומה מינוס 1 (1-).
  • החניון משמש כחניון למנויים בלבד, ויש בכל קומות החניות (למעט קומה מינוס 4 (4 -) חניות נגישות מסומנות.
  • כניסות ויציאות מונגשות לקומות הבניין ובלובי הבניין.
  • שילוט נגיש.
הסדרי נגישות במשרדי החברה (מרכז עזריאלי, רחוב מנחם בגין 132, תל אביב, מגדל עגול, קומה 18)
  • נגישות אנכית ואופקית הגישה למפלס הכניסה להולכי רגל למבואות הכניסה המבוקרות הינה מישורית וקיימת נגישות אופקית מלאה בכל הקומות.
    בכל הכניסות לבניין העגול הכניסות נגישות לאנשים עם מוגבלויות עם כיסא גלגלים.

  • מעליות: המערך האנכי של המגדל העגול כולל 12 מעליות המשרתות את המגדל העגול בכל הקומות.
    המעליות בקומת הכניסה המקשרות בין מפלסי החניון ללובי המגדל העגול.
    בעמדות קריאה למעליות ישנה אפשרות קריאה גם לאנשים עם מוגבלויות ראייה.

  • תאי שירותים: קיימים תאי שירותים נגישים בקומות 15 ו-20 במגדל העגול.

  • מקומות חניה: בחניון מרכז עזריאלי תל אביב קיימות 180 מקומות חניה נגישות בשני מפלסים שמיועדים למבקרים בקומות – 1  ו – 2.
    בכל מפלסי החניון ישנם עמדות תשלום מותאמות לאנשים עם מוגבלויות.
    בעלי תו של משרד התחבורה זכאים לחמש שעות חינם בהצגת תעודה מזהה ותו של בעל המוגבלות אשר נמצאים בקומה 1- בדלפק שירות החניון"

דרכי פנייה והצעות לשיפור בנושא נגישות

באתר החברה בוצעו שינויים והתאמות מיוחדות באמצעות טכנולוגיה עדכנית.

עם זאת חשוב לציין כי ייתכן וימצאו אלמנטים מסוימים שאינם מונגשים בצורה מלאה או  נמצאים בתהליכי הנגשה. אם נתקלתם ברכיב שאינו נגיש באתר, אנא פנו אלינו ואנו מבטיחים לבדוק את העניין, ולהנגיש לכם את השירות בצורה מיטבית, מהירה ואישית.

פרטי רכז נגישות

החברה מינתה את מר רוני וינשטוק (מנהל התפעול של החברה) לרכז הנגישות של החברה.

לבירורים נוספים, שאלות או בקשות מיוחדות בנושא נגישות האתר ונגישות מרכזי החברה ניתן ליצור עימו קשר באמצעים הבאים:

טלפון במשרד: 073-3165411

טלפון נייד: 053-3525003 (ניתן לפנות גם באמצעות הודעת SMS / וואטסאפ)

דואר אלקטרוני: roniw@bsre.co.il

פקס: 03-9282402

כתובת למשלוח דואר: עזריאלי 1,מגדל עגול, קומה 18 ,תל אביב ,6701101


הצהרת הנגישות עודכנה בתאריך 5.1.2023

Scroll to Top
דילוג לתוכן